bila sdh penat berckp, jom kita berblog.. :))

Tuesday 8 March 2011

adakah aku ni masi penting bagi kau?

kalau saya ni dah tidak penting lg, just tell me n leave me.. but please.... jgn sakit kan hati saya ni..
kesian la saya ni.. x ada org nak jaga hati saya..
:''(((


dia sudah menjaga hati kwn dia...

erm, maybe kawan dia lagi penting kot dari saya.. kwn dia ajak pegi melaka, dia terus nak pegi.. tp, bila saya ajak tgk wayang, byk ja alasan diaaa..

kesian saya.... saya dah lma mendiamkan diri, tp dia masi x sedar2 lagiii...

XDA MOOD la hari ini dan seterusnyaaa~ :((

3 comments:

  1. lelaki, memang gitu wah. kadang kadang mereka piir lain macam sikit, tapi kau tetap penting. kalau tak takda nak setia lama lama . percaya oke :)

    ReplyDelete
  2. thnx friend... harap dia mcm tu laaa...

    ReplyDelete